Σελίδες

17/4/12

Sex and the Village

Το ξέρω ότι συνήθως σας προτείνω συνήθως τα πιο ιδιαίτερα έως τα πιο κουλά, αλλά, ξέρετε, όποιος θέλει να είναι trendsetter πρέπει να μυρίζεται τις τάσεις και να τις ακυρώνει ή να τις επιβεβαιώνει. Παρωδία σας έχω τώρα και μάλιστα του Sex and The City. Για την ποιότητα του ανεβάσματος δεν έχω ιδέα και δε φέρω καμία ευθύνη -ο χώρος τουλάχιστον, το Trova Bar, είναι μια χαρά.

Τρεις τσούπρες, αντί για τέσσερις και downtown Τυρνάβου, αντί για Manhattan. Πείτε μου, βάζει ο νους σας κάτι πιο κουλό; (Όσο πιο κουλό, τόσο πιο καλό, έχει πει ένας σοφός, για να ξέρετε)

Δείτε τι ερωτήματα αναπάντητα θέτει το δελτίο τύπου:

"Πόσο απέχει ο Τύρναβος από το …Μεγάλο Μήλο; Πως ένα λουκάνικο προκαλεί τη μεγαλύτερη ανατροπή στην ιστορία της Αμερικανικής τηλεοπτικής βιομηχανίας;Από ποια συστατικά αποτελείται το «Ουζοπόλιταν»; "

Τρέχα-γύρευε, δηλαδή. Όμως, το δελτίο τύπου μας διαβεβαιώνει ότι τα ερωτήματα θα απαντηθούν αν δείτε αυτή την παρωδια. Δε θα βρείτε ούτε Κάρυ, ούτε Σαμάνθα, ούτε Μιράντα, πόσο μάλλον Σαρλότ, αλλά Καρίνα, Ανθή, Μυρσίνη και Σάρα. Επειδή, μάλιστα, δεν υπάρχει τρίτη ηθοποιός να καλύψει το ρόλο, η Σάρα πηγαίνει σε τόπο χλοερό, τόπο αναψύξεως και οι υπόλοιπες καλούνται να αντιμετωπίσουν την καθημερινότητά τους μοναχές.

Αυτό που πραγματικά με συγκίνησε είναι η λεπτομέρεια ότι το αγαπημένο τους στέκι είναι το παγκάκι στο προαύλιο της Εκκλησίας. Το ίδιο στέκι είχα κι εγώ όταν ήμουν μικρή, ένας θεός ξέρει πόση Πολυδούρη και πόσο Καβάφη διάβασα σ'αυτό το εκκλησιαστικό παγκάκι. Αυτές δε διαβάζουν, βέβαια, αλλά "γελάνε, κλαίνε, θυμούνται, λογομαχούν, αναλύουν (έτσι το λέμε τώρα το κουτσομπολίο;). Και ξέρετε κάτι; Το δελτίο τύπου που τα ξέρει όλα δηλώνει ότι υπάρχει και κάθαρση στο τέλος. Εγώ νίπτω τας χείρας μου, το νέο μου φάνηκε ενδιαφέρον και είπα να σας το προλάβω. Την Παρασκευή ξεκινάει, αν σκεφτόσασταν τι καλό να κάνετε, αγαπητές φίλες (κυρίως). Όσο για τους κυρίους, δε ξέρω, μάλλον θα βαρεθούν.



Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Ρόδης
Κείμενα: Κωνσταντίνος Ρόδης - Ιωάννης Κυφωνίδης
Sound Design: DNA lab (Γιάννης Σκανδάμης - Γιώργος Ραμαντάνης)
Φωτισμοί-Χειρισμός Κονσόλας: Βασίλειος Τζιβελέκης
Φωτογραφίες: Έφη Ζάχου
Γραφιστική Επιμέλεια: Ναταλία Τάτση
Μακιγιάζ: Λίλη Αληφραγκή
Περούκες: PALLAS HAIR STUDIO
Trailer: Movie Taste Lab
Guest star (trailer): Vasilia Snips
Guest star (voice over): Αλέξης Κωστάλας
Μουσική Trailer: Κωνσταντίνος Καλαμπόκας
Παίζουν: Χριστίνα Θωμαίδου, Κωνσταντίνα Τάτση, Λουκία Φραντζίκου

Nueva Trova

Αθηνάς και Βλαχάβα 9, Μοναστηράκι
Πληροφορίες-Κρατήσεις: 6978 308991

Παραστάσεις: Πα και Σά, 21.00 (από τις 20 Απριλίου)
Διάρκεια: 50΄

Δεν υπάρχουν σχόλια: